- Як вибрати розмір?
- У мене іноді один розмір, а іноді інший. Що робити?
- А чи є мій розмір в наявності?
- Чи можу я приміряти взуття перед покупкою?
- Чи відповідає картинка виду реального взуття?
- Де можна подивитися взуття наживо?
- Як оплатити замовлення?
- Скільки буде коштувати доставка?
- Скільки потрібно чекати замовлення?
- Чи можу я обміняти отриманий товар?
- Що, якщо мені не сподобається вибір? Як зробити повернення?
- Для чого потрібна реєстрація на сайті?
- Чи є у вас бонусна система? І як мені отримати знижку?
- Ви відправляєте кілька пар на вибір?
- Що робити, якщо в моєму місті немає кур'єрської служби?
Як вибрати розмір?
Для наших покупців ми створили просте керівництво для точного визначення свого розміру взуття. Перейшовши за посиланням і виконавши всі інструкції, ви швидко вирішите це питання.
У мене іноді один розмір, а іноді інший. Що робити?
Якщо у вас немає повної впевненості в своєму розмірі або в тому, чи підійде вам певна модель, наш менеджер проведе додаткові заміри обраної пари і повідомить вам всі параметри.
А чи є мій розмір в наявності?
Ви можете визначити наявність розміру, переглянувши інформацію поруч з обраною моделлю, як зазначено нижче. У магазині на даний момент є тільки ті розміри, які вказані в даному полі.
Чи можу я приміряти взуття перед покупкою?
Ми допускаємо примірку отриманого взуття в відділенні Нової Пошти, тільки в присутності їх співробітника.
Чи відповідає картинка виду реальної взуття?
Звичайно, всі фотографії в каталозі магазина зроблені нашим співробітником наживо з використанням взуття, яке ми продаємо.
Де можна подивитися взуття наживо?
Наш магазин не має виставкової зони, тому взуття можна побачити тільки після покупки. Відсутність зайвих витрат дозволяє пропонувати вам якісний товар за доступною ціною.
Як оплатити замовлення?
Післяплатою або грошовим переказом на карту ПриватБанк на особовий рахунок магазину.
Використовуючи накладений платіж перед відправленням покупки, слід сплатити сервісний збір - 50 гривень на картку ПриватБанку. Після повної оплати замовлення даний збір зараховується в його вартість, тобто немає переплати.
Збір є частковою компенсацією витрат на доставку замовлення в випадках, коли покупець не забирає його в місці видачі. В цьому випадку збір не підлягає поверненню.
Скільки буде коштувати доставка?
Безкоштовна доставка по Україні можлива при сумі замовлення понад 1000 грн та повної оплати. В інших випадках вартість доставки залежить від габаритів, кількості місць і оціночної вартості товару.
Скільки потрібно чекати замовлення?
Доставка здійснюється від 3-х до 10-ти робочих днів.
Чи можу я обміняти отриманий товар?
Так, у вас є 14 днів з моменту отримання замовлення. Якщо взуття не має пошкоджень і в ньому не виходили на вулицю, тоді наш консультант пояснить ваші подальші дії для обміну.
Що, якщо мені не сподобається вибір? Як зробити повернення?
Це малоймовірно, але ви маєте право оформити процедуру повернення протягом 14 днів з моменту отримання замовлення. Детальніше читайте тут.
Для чого потрібна реєстрація на сайті?
Для спрощення оформлення замовлень, а також в нашому магазині існує накопичувальна знижка.
Чи є у вас бонусна система? І як мені отримати знижку?
Щоб використовувати накопичувальну знижку, потрібно зареєструватися та регулярно здійснювати покупки. При першому замовленні ви отримуєте знижку на наступне замовлення. Це 5% від суми першого замовлення.
Ви відправляєте кілька пар на вибір?
На жаль, ні, кур'єрська служба не має такої опції, але ми з радістю допоможемо Вам зробити максимально точний вибір.
Що робити, якщо в моєму місті немає кур'єрської служби?
Можна скористатися поштою або замовити в відділення райцентру, щоб потім забрати там замовлення.